19.12.2011

Metallsløyd





Tykk ståltråd, tynn ståltråd, perler, tang, tålmodighet og tid.

5 kommentarer:

  1. Fint!
    Men du må jobbe litt både med tekst og bilder for å kunne kalle det en tutorial. :-)

    Jeg har forresten akkurat hengt opp fine flettastjerner, så nå er det i alle fall LITT jul her.

    SvarSlett
  2. Men det er så kjedelig å lage fremgangsmåte. Har liggende et om sukkertøylaginga, og det blir jo aldri helt ferdig. Kanskje neste år.

    SvarSlett
  3. Jeg sjanser på å lage dette uten tutorial jeg...hehe.

    Har akkurat drivd å bøyd en gammel renserihenger til en annen form. Kjære vene, jeg mangler både krefter og tålmodighet til slike prosjekter. Veien helligwr ikke alltid målet, spør du meg altså ;)

    Kanskje vis skal ha et bloggeverksted med påfølgende bloggebord neste år. Det hadde vært noe det!! ;)

    SvarSlett
  4. Supersøte var de! Ser de lett for meg på både juletreet og som pakkepynt! :)
    Klem i natta

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...