27.12.2011

Trykkunst

Innenfor lag på lag på lag med papir. Innenfor tape og bånd, i glass og ramme. Der lå denne fantastiske lille streken av et menneske som Lillebøll har lagd til alle hun er glad i. Det vil si, Lillebøll og en mamma. Lillebøll tegna (det mamma`n sa hun skulle tegne), mamma`n tegna over på mosegummi, Lillebøll rulla i maling, og rulla maling over bildet, mens mamma`n snudde mosegummien og trykte på papir.

Store og små, og mottakere av gaven er fornøyde. På sikt tror jeg at jeg skal lage en pute ut av det her. Når symaskinen og jeg har blitt enda bedre venner.

5 kommentarer:

  1. Nå er det jeg som må google; mosegummi.
    Supert kunstverk.

    SvarSlett
  2. Lekkert! Skjønner ikke hvordan du finner på alt...

    SvarSlett
  3. Lillebøll (nå vet jeg at hun egentlig har et småskummelt navn denne datteren din... Lillebøll... som skremmer pinky og Ravn liksom... huffameg) har arvet mamma`s fantastiske strek! Kjempefint var det!

    Den der mosesaken forstår jeg ingenting av, men at det var fint er jeg ikke i tvil om :)

    SvarSlett
  4. Må også ut i verden å finne ut hva denne gummien er, men resultatet var fantastisk! :-) Så flinke dere er. :-)
    Og takk for tips.

    SvarSlett
  5. For en finfin julegave laget av et bøllefrø!! :D
    Veldig fint tips! Men...kunne du minne oss om dette litt sånn i god tid før neste år, tror du?? Poste innlegget igjen, eller noe sånn? (Du kan kalle det ønskereprise!)

    Fortsatt god romjul til dere!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...