26.12.2011

Vår leilighet er stor nok til:

-både ribbe og pinnekjøtt.
-11 rundt bordet. Alle inne, og ingen på verandaen.
-juletre.
-kakefat i glasskapet.
-gaver under juletreet. Og gaver litt her og litt der.
-to ukuleler, munnspill, tamburin, rullutpiano og bjeffende lekebikkje med livstidstilførsel av batterier fra Onkel.
-symaskin.
-dukkevogn og dukkebadekar til Nora/Eline/Celine eller "nåharhunikkenoenavndamamma!"

Men nå syns jeg det begynner å bli litt trangt. Min nye plan er å bli så flink til å sy at jeg kan sy et telt man henger på utsida av leiligheten, så barna kan bo der. Så kan vi gjøre om barnerommet til hobbyrom.

Ingen som tar skade av litt frisk luft vel?

1 kommentar:

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...