05.12.2011

Pizza? Foccacia? Havreflan?




Ifølge Kollegaen var det noe galt med deigen, og det var jo innmari rart siden hun hadde gjort alt det stod at hun skulle gjøre. Jeg er ikke overbevist. Det var altså ikke foccacia med masse olivenolje og krydder, pizza eller mandelflarn hun hadde prøvd seg på. Det er Sjokoladecookies, eller sjokoladecookie om du vil. Ikke ble det smaksprøver heller da sikre kilder mener langpannecookiesen var uspiselig.

Jeg må huske å si at hvis hun skal hive seg på bloggbølgen sjøl, bør hun holde seg unna kakeblogging.

6 kommentarer:

  1. For en herlig cookie;) Syns den så veldig god ut jeg!! Kunne godt tenke meg en så stor cookie!!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Cookien fra hel****? ;-) Neida, hun skal ha for innsatsen. Og tålmodigheta. Hadde det vært min bakst som så sånn ut tror jeg at jeg hadde klubbet til en eventuell kollega som kom stormende til med kamera... Eller vent nå, jeg legger jo selv ut bilder av mislykket bakst. Hvorfor skulle ikke andre kunne gjøre det samme? Jeg tar det tilbake.

    Ha en fortsatt fin kveld, Silje!

    SvarSlett
  3. Overraskende bakst! Trodde det var omelett, jeg...

    SvarSlett
  4. Eehh.... Akkurat ja.... Hihi!!! :-D

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...