23.12.2011

Når Silje har jul..





-støvsuger vi, og hopper bukk over støvtørk og utvasking av huset. Vi skal jo ikke flytte enda heller.
-tar vi en lett sommerdessert
-pynter vi treet før lillejulaften.
-legger vi gavene under treet bittelillejulaften fordi vi ikke har noe annet sted å gjøre av de så lenge.
-blir det jul med kjøpesurkål.
-stresser vi minimalt. Det viktigste er at hun med brekte bein og ribbein kommer, at journalisten kommer, og hun rastløse, og de med stokk, og hun med svenskeskinka og utvekslingsstudenten. Da blir det jul. Ha en nydelig en!




8 kommentarer:

  1. Det ser ut som ei god jul! Ganske lik min faktiskt, bortsett frå besøket.
    God jul til deg!

    SvarSlett
  2. Tror du jeg også kan bli lærer så jeg får fri tidligere og ikke trenger jobbe helt fram til julaften plutselig er der?

    Kos dere!

    SvarSlett
  3. Liker det!
    My kind of girl ;)

    Go jul te dæ og dine :)
    Siw

    SvarSlett
  4. "Høres" flott ut! Ha en riktig god jul! :-)

    SvarSlett
  5. Eh, er det meningen man skal lage surkålen sin selv liksom? Finnes det noe annet enn kjøpesurkål? Hva f**n lager man surkål av?? Ja, kål. Men så? Nei, takke meg til Nora.

    God jul til deg og dine, Silje!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...