03.12.2011

Kalenderkrøll

"Mamma, mamma, mammmmaaaaa, det er Knerten, Knerten, Knerten! Mamma, jeg fikk Knerten! Yes! Men mamma, det var ikke han jeg ønska meg. Han sier jo ingen ting! Knerten, si noe da, prat med meg! Halllooooo!"

Småbøllene får alternativ kalender i år. Hver dag er det pakket inn et bilde av de fra året som er gått. Ungdomsskolelæreren har laminert og barneskolelæreren tenker at han har gått i felle nr 1 og ikke venta til maskinen er varm nok, og dermed ikke behersket lamineringens kunst til det fulle, men det ble ganske bra altså. Etter at bøllene har pakka opp bildene, skal de henges på plakater på rommet hvor tallene fra 1-24 er merka opp. Supert for telleglade jenter.

I helgene får de en ting i tillegg. Idag var det Knerten. Det var kjempepopulært og kjempedumt, så nå prøver vi å lære den brune pinnen å prate. Foreløpig har han sagt at han ikke vil ha youghurt. Han liker best pølse og salat. Det går fremover.

4 kommentarer:

  1. Det var en god julekalenderide. Og laminering er en kunst.

    SvarSlett
  2. Thihi.. Han er sikkert bare litt sjenert sånn i starten. Kasper fant en Knerten lignende pinne i skogen.. Han var også veldig sjenert....
    God helg.

    SvarSlett
  3. Hehehe, du er bare så morsom!

    Smart med kalender på den måten!!!

    Og dumt at knerten var stum, men men.

    SvarSlett
  4. Takk for dagens latter! Herlige Knerten :o)))

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...