31.05.2012

Hva man lærer ved å være lærer #1

(bakpeik til forrige post) Kreativ problemløsning. Idag er det divisjon igjen, og hvis ikke dette stykket fenger, veit ikke jeg:

Antall hylende jenter på taket dividert på operatakets antall kvadratmeter er lik antall hylende jenter per kvadrat.

Hvis jeg til slutt tegner opp en kvadratmeter på gulvet og plasserer riktig antall jenter inni den samtidig som jeg står på kateteret og synger som Justin, så blir det er en knakanes fin dag.

5 kommentarer:

  1. Hahaha! Du er nok ein super lærar:-)

    SvarSlett
  2. Denne øvelsen burde så absolutt settes ut i praksis! Gi rapport da! :-)

    SvarSlett
  3. Hehe! Det skulle jeg likt å se! :-)

    SvarSlett
  4. Hadde blitt favorittlæreren på blunket. :)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...